субота, 26 серпня 2017 р.

Науково-методична проблема школи:

Формування навчально – пізнавальних та виховних компетентностей учнів через створення єдиного освітнього простору школи.

Науково-методична проблема ШМО:

«Виховна система класу як спосіб організації  життєдіяльності учнів».

Мета:
Розвиток компетентності учнів, формування морально-духовної життєво компетентної особистості, яка успішно самореалізується в соціумі як громадянин, сім'янин, професіонал.

Завдання:


1.     Підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки  з питань психології та педагогіки виховної роботи. Організація програмно-методичного супроводу виховної роботи в класі,  що сприяє удосконаленню й підвищенню ефективності виховної роботи в початковій школі.
2.     Інформування про нормативно-правову базу, що регулює роботу  в класі в рамках модернізації виховання.
3.     Забезпечення виконання єдиних принципових підходів до виховання й соціалізації учнів.
4.     Формування мотивації учнів з метою удосконалення та розвитку компетентності.
5.     Координація планування, організації та педагогічного аналізу виховних заходів в класних колективах; всебічний розвиток індивідуальності дитини на основі  виявлення її задатків та здібностей, формування ціннісних орієнтацій, задоволення потреб і інтересів.
6.     Вивчення, узагальнення та розповсюдження передового педагогічного досвіду роботи класних керівників 1 – 4 класів.


Немає коментарів:

Дописати коментар