Науково-методична проблема школи:
Формування навчально –
пізнавальних та виховних компетентностей учнів через створення єдиного
освітнього простору школи.
Науково-методична проблема
ШМО:
«Виховна система класу як спосіб
організації життєдіяльності учнів».
Мета:
Розвиток компетентності учнів, формування
морально-духовної життєво компетентної особистості, яка успішно
самореалізується в соціумі як громадянин, сім'янин, професіонал.
Завдання:
1. Підвищення теоретичного,
науково-методичного рівня підготовки з питань психології та педагогіки виховної
роботи. Організація програмно-методичного супроводу виховної роботи в класі, що сприяє удосконаленню й підвищенню
ефективності виховної роботи в початковій школі.
2. Інформування про нормативно-правову базу, що регулює
роботу в класі в рамках модернізації
виховання.
3. Забезпечення виконання єдиних принципових
підходів до виховання й соціалізації учнів.
4. Формування мотивації учнів з метою
удосконалення та розвитку компетентності.
5. Координація планування, організації та
педагогічного аналізу виховних заходів в класних колективах; всебічний розвиток
індивідуальності дитини на основі виявлення її задатків та
здібностей, формування ціннісних орієнтацій, задоволення потреб і інтересів.
6. Вивчення, узагальнення та розповсюдження
передового педагогічного досвіду роботи класних керівників 1 – 4 класів.
Немає коментарів:
Дописати коментар