Тематичні заходи для планування виховної роботи
у ІІ семестрі 2016-2017н.р.
|
Назва
заходу
|
Тема
|
Відповідальні
|
СІЧЕНЬ 2017
|
Відвідування
учнів соц.-незахищ. категорій вдома
|
акти
обстежень
|
Кл.кер.1-11 кл.
Соціальний педагог
|
Тематичні лінійки
|
«Гіркі уроки історії» (до Дня
Соборності України, Бій під Крутами)
|
Вчителі історії
|
|
Години спілкування
|
«Соборна мати Україна одна для всіх як
оберіг»
|
кл.кер. 1-11 класів
|
|
ЛЮТИЙ 2017
|
Години спілкування
|
«Батьки і діти: чому виникають конфлікти»
|
Кл.
керівники 5-11
|
Захід
|
Міжнародний
день рідної мови
|
Відп. Сеник О.О.
|
|
Вечір зустрічі випускників
|
«Країна дитинства скликає друзів »
|
ЗДВР, пед.-орг. кер.гуртків
|
|
Літ-муз. захід
|
«Коханням дорожити вмійте» для учнів 9-11 кл
|
Відп. Гаєнко М.В.
|
|
БЕРЕЗЕНЬ 2017
|
Класні
батьк. збори (анкетування батьків)
|
«Школа очима батьків»
|
Кл.кер.1-11 кл.
|
Декада
боротьби із туберкульозом
|
«Твоє здоров’я у твоїх руках» (за окремим планом)
|
ЗДВР, м/с, пед.-орг.,
класні кер.1-11
|
|
Шевченківська
декада в НВК (за
окремим планом)
|
«І
чужому научайтесь, і свого не цурайтеуь…»
|
Кер. ШМО вчителів укр.мови та літ.
|
|
Святковий
концерт-привітання зі святом 8 Березня
|
«Весна
у серці»
|
Відп.Ворушилова
І.І
|
|
Святкові
виховні заходи до Міжнародного
жіночого дня
|
«Жінка-Мати-Берегиня»
|
Пед.-орг.,
кл.кер.1-11 клас
|
|
Свято
ОБДАРОВАНИХ
|
«Зірковий олімп»
|
Заст.
з НВР,
Керівники
гуртків
|
|
|
Захід
|
«Весна – усім утіха» для учнів 2
кл.
|
Відп.
Жмихова А.С.
|
Вернісаж
малюнків
|
«Знайомтеся‚ це – мій рідний край, частинка єдиної
України»
|
Кер.
гуртків
Вч.
обр.мист.
|
|
КВІТЕНЬ 2017
|
Місячник
з цивільного захисту (за планом).
|
Тематичні заходи
|
Гльоза
Н.О, Тарасенко А.А
|
Години
спілкування
|
День здоров’я
|
Кл.кер.1-11
Вчителі
фізкультури
|
|
Доброчинна
акція
|
«Наша школа рідний дім – ми всі дружні діти
в нім» (упорядкування території НВК)
|
Кл.кер.
1-11
Чистякова
Л.П.
|
|
Квітневий
КВК для учнів 9-11 кл.
|
|
відп.
Пед-орг., кл.кер. 9-11
|
|
Захід
|
«Прощавай,
Букварику, моя перша книжка!»
|
Кл.кер.1
кл.
Відп.
Косова М.О.
|
|
Екологічна
конференція до Дня довкілля
|
«Екологічні проблеми рідного краю»
|
Вчитель географії Гнатюк А.Ю.
|
|
Свято
|
«Звіт-презентація
роботи гуртків»
|
Баль Н.І. та кер. гуртків
|
|
ТРАВЕНЬ 2016
|
Виховні
години для батьків до Дня матері
|
«Мамо, тобі низесенько вклонюсь»
|
кл.кер. 1-5 кл.
|
Проведення
бесід на виховних годинах
|
«Дотримання гігієни влітку, профілактика
шлункових захворювань»
|
Класні кер. 1-10
|
|
Уроки мужності (до дня пам’яті та примирення)
|
День
пам’яті та примирення
|
Кл.кер. 1-11
|
|
Профорієнтаційні заходи
|
«Я майбутнє твоє, Україно» для учнів 9, 11
кл.
|
Кл.кер. 9,11 класів
|
|
Захід для учнів 4-х класів
|
«Прощавай початкова школа!»
|
Відп.
Драчова О.А.
|
|
Захід
|
Свято
останнього дзвоника
|
ЗДВР, пед.-орг., кл.кер. 11 кл.
|
1. Правове виховання
Правове виховання спрямоване на формування правової культури – виховання поваги до прав і свобод людини, виховання поваги до батьків, старших, оволодіння знаннями і дотримання законів України.
1. Бесіди: «Правила поведінки учнів в школі та за її межами», «Правила вуличного руху», «Права та обов’язки учнів школи», «Декларація прав дитини», «Конвенція про права дитини», «Захист від недбалого ставлення, жорстокості, експлуатації», «Захист від фізичного та психологічного насильства», «Право на освіту», «Право на відпочинок і дозвілля», «Особливості та основні риси Конституції України»;
2. Виховні години: «Закон. Знання. Відповідальність», «Всі діти мають право на любов і піклування»;
3. Усний журнал: «Світова книга прав дитини» (на основі статей Конвенції ООН про права дитини), «День прав людини», «Правоохоронні органи та напрямки їх діяльності»;
4. Брейн-ринг: «Знаємо свої права, виконуємо свої обов’язки»;
5. Години спілкування: «Правила та закони у твоєму житті», «Що таке правопорушення? Їх види. Відповідальність за них»; «Підліток і закон», «Права, свободи та обов’язки громадян України», «Особливості відповідальності неповнолітніх», «Як ви розумієте і співвідносите «свобода» і «відповідальність»?».
2. Родинне виховання
Родинне виховання – запорука доброго розвитку не лише окремої особистості, але й українського народу. Родинне виховання ґрунтується на тісній співпраці батьків з педагогічним колективом школи.
· Презентація: «Традиції моєї родини»;
· Складання «Дерева роду», гра «Малюємо дерево роду»;
· Конкурс серед сімей «З історії роду»;
· Гра-вікторина «Розкажи про рідний край»;
· Бесіди: «Ними пишається рідний край», «Хто піклується про наше селище?»;
· Вікторини знавців народної мудрості, прикмет: «З бабусиної скрині», «Дідусеві загадки», «Розкажи молодшому брату (сестрі)»;
· Конкурс серед сімей: «З історії роду» (оповідання, малюнок, фото підбірки);
· Класний вернісаж «Альбом моєї родини»;
· Конкурс: «Пісні моєї бабусі», «Сімейні хроніки», «Бабусина скриня»;
· Фотовиставка «У колі сім’ї», «Зустріч поколінь»;
· Конкурс юних господинь;
· Конкурс сімей «Майстер на всі руки», «Будинок на всі руки»;
· Відзначення Дня матері – конкурс маминих уроків, пісень…;
· Виставка-конкурс «Сімейна хроніка»;
· Заочна мандрівка «Географічна карта моєї родини»;
· Конкурс сімейних літописів «Не зламайте дерево роду»;
· Вечір «Сім’я року», «Дорогі мої батьки».
3. Національно-патріотичне виховання:
Національне виховання – є пріоритетним аспектом виховної роботи у школі, зорієнтованим на українську культуру, мову, національно-патріотичні традиції. В основу національного виховання покладені принципи гуманізму, демократизму, єдності сім’ї та школи. Проводяться свято Різдва, свято Стрітення та свято матері; акція «Родина»; конкурс знавців рідної мови, конкурс читців, конкурс знавців народної казки.
Патріотичне виховання – основа, на якій ґрунтується суспільство держави. Стати громадянином, тобто свідомим членом суспільства, відданим сином Вітчизни, дуже непросто.
Громадянином не народжуються. Виховувати в дитині громадянина – це означає навчати її жити заради Батьківщини. Проводять заходи до Дня Збройних Сил України, Дня партизанської слави, річниць визволення селища і Київщини від фашизму;відзначення Дня пам’яті жертв голодомору 1932-1933 роки; до річниці Чорнобильської трагедії.
1. Психологічні практикуми: «Що таке «Я» ?», «Структура мого власного “Я”»; «Розвиток впевненості в собі», «Розвиток творчого потенціалу особистості», «Знайди себе», «Широкий світ захоплень»;
2.Уроки громадянськості: «Люби і знай свій рідний край», «Твоя країна – Україна», «Рід, родина, рідня», «Велика родина – рідна Батьківщина», «Історія української національної символіки»;
3.Години спілкування: «Можна все на світі вибирати, сину, вибрати неможна тільки Батьківщину…», «Українці – європейська нація»,
«Світ уявлень та вірувань», «Старовинна обрядовість в житті українців»;
4.Круглі столи: «Я і Україна», «Моральні заповіді українців», «Звичаї і традиції в житті українців», «Народне дитинознавство»,
«Вивчення геральдики нашого краю»;
5.Розмова-зустріч: «Дружна сім'я – першоджерело людського духу, високо моральності народу»;
6.Конференції: «Українці – гілка слов’янського народу», «Майбутнє України в наших руках», «Обрядовість і звичаєвість українців»,
«Походження держави і права», «Наш закон»; «Держава та людина»; «Право і мораль»; «Ми громадяни України»;
7.Класні години: «Національні герої України», «Живий подих історії», «Не розгубіть скарбів душі», «Україна – суверенна держава», «Походження українського народу»;
8.Інтелектуальні ігри, вечори, конкурси:
Брейн-ринг «Гетьмани України», «Що? Де? Коли?», Поле чудес, Вечори цікавої історії рідного краю, Вечори Пам’яті : визначні дати історії, Вечори творчого портрету, Вечір: «Забуті сторінки історії», виставки родинних реліквій, виставки народного одягу, виставки дитячих творчих робіт, виставки декоративно-прикладного мистецтва, конкурс народних традиційних страв, аукціон народної мудрості.
4. Трудове виховання:
Трудове виховання прищеплює працелюбність і шанобливе ставлення до праці, формувати творчий підхід до вибору майбутньої професії, цілеспрямованість, уміння планувати своє життя.
· Прибирання класних приміщень;
· Оформлення класних кімнат і кабінетів;
· Ремонт підручників;
· Чергування в класі, школі, їдальні;
· Ремонт господарського інвентарю і меблів;
· Участь у ремонті школи;
· Благоустрій шкільного подвір’я;
· Насадження кущів та дерев;
· Створення клумб;
· Ведення дослідницької роботи.
5. Естетичне виховання.
Естетичне виховання прищеплює дітям естетичні почуття, формує вміння бачити прекрасне і красиве, комічне і трагічне, розвиває художньо-естетичне сприйняття, естетичний смак і оцінювання, виховує естетичні цінності.
1. Класні години: «Естетичні цінності», «Естетичні почуття і судження», «Естетичний смак і оцінювання», «Прекрасне, красиве, потворне, комічне, трагічне»;
2. Години спілкування: «Естетичне сприйняття дійсності», «Формування естетичної мети», «Розвиток художньо-естетичного сприймання»;
3. Уроки милування;
4. Подорожі за художніми творами;
5. Художні екскурсії;
6. Колекціонування.
6. Морально-етичне виховання.
Морально-етичне виховання – сприяє розвитку у дітях таких якостей, як доброта, людяність, щирість, повага одне до одного. Учні відкривають для себе незаперечну істину: кожна людина, що приходить у світ, є унікальною особистістю.
1. Класні години: «Я і мій ідеал», «Азбука однокласника: права і обов’язки»;
2. Години спілкування: «Формула спілкування», «Що таке духовність?», «Знайти заняття для душі», «Мистецтво розуміти себе і колектив», «Добрі справи красять людину», «Для чого бути чесним, порядним?», «Азбука ввічливості»;
3. Анкети: «Я і колектив мого класу», «Чому я такий?»;
4. Дискусії: «Що я зичу для однокласників, друзів, України?», «Без кого і без чого я не в змозі існувати?», «Контроль і самоконтроль. З чого вони розпочинаються?», «Що я думаю про себе?», «Що думає клас про мене?», «Що означає «бути оптимістом» у відносинах з однокласниками?»;
5. Відверта розмова: «Мої плани і плани мого класу», « Я в житті класу»;
6. Круглі столи: «Ідеал сучасної людини», «Художній смак і мода», «Делікатність і тактовність поруч зі мною».
7. Екологічне виховання
Екологічне виховання –передбачає забезпечити підростаюче покоління науковими знаннями про взаємозв’язок природи і суспільства, сформувати розуміння, що природа – першооснова існування людини, а людина – частина природи.
Залучаючи учнів школи до екологічних трудових акцій: «Чиста планета», «Парад квітів біля школи», «Юннатівський зеленбуд» формується почуття відповідальності за навколишнє середовище як національну і загальнолюдську цінність, виховується любов до природи. До Дня Землі традиційно проводиться конкурс малюнків: «Майбутнє Землі – в наших руках». Оскільки виховання і навчання тісно взаємопов’язані, то екологічне виховання є невід’ємною частиною декади біології: конкурс газет та плакатів «Екологічні проблеми ІІІ тисячоліття», фото конкурс «Ти і природа».
1. Години спілкування: «Я – частина природи», «Моє довкілля», «Я і довкілля», «Потреба спілкування з природою», «Я та моє місце в світі», «Людина особистість духовна», «Я і природа»;
2. Інтелектуальні ігри: «Ми в гостях у Природи», «Фольклор і природа», «Цікаве довкілля», «Місто майстрів», «Дзвони Чорнобиля», «Екологічний дивосвіт»;
3. Усний журнал: «Червона Книга України», «Екологічні проблеми Київщини», «Екологічні проблеми нашого селища»;
4. Диспути: «Чому так сталося?», «У світі екології», «Ноосфера – що це таке?», «Що таке людина?»;
5. Ділова зустріч з керівниками підприємств, забруднювачів середовища;
6. Захист наукових проектів: «Людина і світ природи», «Річки Київської області», «Екологічні проблеми України»;
7. Літературні читання: “Довкілля і поезія”, “Поезія довкілля”, “Гармонія людини і довкілля”;
8. Екологічні акції: «Зелена весна», «Чиста планета», «Парад квітів біля школи», «Юннатівський зеленбуд»;
9. Конкурс творців екологічних казок;
10. Конкурс умільців аранжування квітів «Фантазії осені», «Зимові сюжети»;
8. Формування здорового способу життя.
Формування здорового способу життя – має на меті навчити дітей цінувати власне здоров’я і дбати про нього, формувати такий світогляд учнів, що створить у них потребу ведення здорового способу життя.
Система роботи включає в себе організацію шкільного режиму: дотримання у школі гігієнічних норм щодо освітлення, температури повітря, шкільного обладнання, раціонального харчування, загартування; профілактичне медичне обстеження, пропаганду здорового способу життя і включення учнів у різні види спортивно-фізкультурної діяльності.
1. Класні години: «Життя і здоров’я людини», « Розвиток і збереження здоров'я», «Права і обов'язки підлітків щодо збереження і зміцнення здоров’я», «Спілкування і здоров’я»;
2. Усний журнал: «24 березня – Всесвітній день боротьби з туберкульозом», «7 квітня – Всесвітній день здоров’я»; «26 квітня – День Чорнобильської трагедії»; «8 травня – Всесвітній день Червоного Хреста та Червоного Півмісяця», «31 травня – Всесвітній день без тютюну», «1 червня – Міжнародний день захисту дітей», «26 червня – Всесвітній день боротьби з наркоманією, «1 жовтня – Міжнародний день громадян похилого віку», «1 грудня – Всесвітній день боротьби зі СНІДом»;
3. Години спілкування: «Видатні постаті про здоров’я», «Українські приказки і прислів’я про здоров’я», «Правила поведінки на льоду», «Правила поведінки на воді»;
4. Конференції: «Спортивні ігри та їх оздоровлювальний потенціал», «З турботою про майбутнє», «Алкоголь та його вплив на здоров’я», «Особиста відповідальність про здоров’я», «Безпечне довкілля і служби захисту населення», «Спілкування і здоров’я»;
5. Круглі столи: «Рухова активність та її вплив на розвиток підлітків», «Організація життєвого ритму. Розпорядок дня підлітків», «Сон і здоров’я», «Активний відпочинок та його види», «Вправи і процедури для збереження і зміцнення здоров’я», «Загартування. Його значення для здоров’я»;
6. Уроки-тренінги: «Формула здорового способу життя», «Формула безпечної життєдіяльності», «Правила людських стосунків», «Що треба знати про ВІЛ/СНІД», «У небезпечних місцях»;
7. Відверті розмови: «Ти – талановитий», «Як стати відмінником», «Що сприяє порозумінню між людьми», «Спілкування з дорослими та однолітками», «Про почуття і співчуття»;
8. Пізнавальні бесіди: «Сам удома», «Сам надворі», «Правила дорожнього руху», «Поведінка при ДТП», «Планування часу», «Домашні завдання», «Ти – пішохід», «Ти – пасажир громадського транспорту», «Безпека і небезпека життя».
7. Розвиток пізнавальної активності
Розвиток пізнавальної активності спрямований на заохочення та підтримання школярів у прагненні здобуття нових знань, розвиток гармонійної, інтелектуально і духовно багатої особистості.
Встановлено, що формування інтересу, активізація діяльності учнів, тобто інтелектуальне виховання ефективно здійснюється шляхом проведення:
· предметних олімпіад;
· виставки дитячих робіт, виконаних у гуртках;
· урочистих годин по відзначенню кращих учнів, знавців окремих предметів, переможців конкурсів.
1. Ділові ігри: «Зустріч з новим товаришем», «Як би я був вчителем…»;
2. Конкурс знавців певного предмета (брейн-ринг «Знавці змагаються»);
3. Похід у музей , бібліотеку – обговорення побаченого та почутого;
4. Захист фантастичних проектів: «Школа майбутнього», «Завод майбутнього»;
5. Брейн-ринг: «Машини нашого часу», «Літаки нашого часу»;
6. Гра: «Пізнай себе», «Пізнай себе і ти пізнаєш світ»;
7. Вечір нерозгаданих таємниць;
8. Години спілкування: «Книга у нашому житті», «Ми – діти світу», «Розкажи про свою улюблену справу».
8. Індивідуальна робота з учнями
1. Робота з активом по питанню організації відзначення іменин;
2. Бесіди за результатами батьківських зборів;
3. Бесіди про успішність окремих учнів;
4. Бесіди про особисту гігієну та зовнішній вигляд;
5. Бесіди з учнями з неблагополучних сімей;
6. Індивідуальні бесіди з важковиховуваними учнями про шкідливість нікотину, наркотиків, культуру поведінки;
7. Індивідуальні бесіди з учнями схильними до правопорушень про поведінку на канікулах;
8. З’ясування місцеперебування учнів під час канікул;
9. Індивідуальні бесіди про етичне ставлення до оточуючих, моральність поведінки;
10. Робота з активом класу по аналізу успішності;
11. Бесіда з учнями про їх готовність до уроків;
Анкетування.
Немає коментарів:
Дописати коментар