субота, 26 серпня 2017 р.

Психолого-педагогічна характеристика
 класного колективу

з/п
ПІБ учня
Статус учня в колективі (лідери, авторитет, ігнорують тощо )
Взаємостосунки з колективом (довірливі, нейтральні, ізольовані)
Навчально-пізнавальна діяльність
Стосунки з батьками (довірливі, довірливо-контролюючі, строгий контроль, байдужість батьків)
Ставлення до навчання (байдуже, зацікавлене, добросовісне, відповідальне)

Схильність (гуманітарні, до точних наук)
Труднощі  в оволодінні навчальних предметів
Зайнятість (гуртки студії, секції)
1.   








2.   








3.   








4.   








5.   








6.   








7.   








8.   








9.   








10.               








11.               








12.               








13.               








14.               








15.               








16.               








17.               








18.               








19.               








20.               










Організація духовно-повноцінної  життєдіяльності
уучнів, підвищення їхнього особистого статусу
Вересень       (ЗРАЗОК)
Напрямки
виховної роботи
01.09-08.09.17
11.09-15.09.17
18.09-22.09.17
25.09-29.09.17
Загально – шкільні заходи






Ціннісне ставлення до себе






Ціннісне ставлення до сім’ї, родини. людей




Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави




Ціннісне ставлення до праці






Ціннісне ставлення до природи







Ціннісне ставлення до культури і мистецтва





Учнівське самоврядування.

12.09 Засідання штабу самоуправління.
Рейд по проверке дневников и учебников.
26.09 Учеба актива штаба самоуправления. Рождение коллектива.
Робота з профілактики правопорушень
Встреча уч-ся 7-11 классов с сотрудниками РВВС по вопросам профилактики правонарушений.



 Бесіда «Людина і закон».




Відповідність ключових ліній Програми та напрямків роботи


Ціннісне ставлення до себе  - Здоровий спосіб життя. Робота з охорони здоров’я
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини. людей  - Родинно – сімейне виховання
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави – Громадянське виховання та військово - патріотичне
Ціннісне ставлення до праці – Трудове навчання + профорієнтація
Ціннісне ставлення до природи – Екологічне виховання
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва – Художньо – естетичне виховання
Учнівське самоврядування.
Робота з профілактики правопорушень









Немає коментарів:

Дописати коментар