Психолого-педагогічна характеристика
класного колективу
№ з/п
|
ПІБ учня
|
Статус учня в колективі (лідери, авторитет, ігнорують
тощо )
|
Взаємостосунки з колективом (довірливі, нейтральні,
ізольовані)
|
Навчально-пізнавальна діяльність
|
Стосунки з батьками (довірливі, довірливо-контролюючі, строгий контроль, байдужість
батьків)
|
|||
Ставлення до навчання (байдуже, зацікавлене,
добросовісне, відповідальне)
|
Схильність (гуманітарні, до точних наук)
|
Труднощі в оволодінні навчальних предметів
|
Зайнятість (гуртки студії, секції)
|
|||||
1.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Організація духовно-повноцінної життєдіяльності
уучнів, підвищення їхнього особистого статусу
Вересень (ЗРАЗОК)
Напрямки
виховної роботи
|
01.09-08.09.17
|
11.09-15.09.17
|
18.09-22.09.17
|
25.09-29.09.17
|
Загально –
шкільні заходи
|
|
|
|
|
Ціннісне
ставлення до себе
|
|
|
|
|
Ціннісне
ставлення до сім’ї, родини. людей
|
|
|
|
|
Ціннісне
ставлення особистості до суспільства і держави
|
|
|
|
|
Ціннісне
ставлення до праці
|
|
|
|
|
Ціннісне
ставлення до природи
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва
|
|
|
|
|
Учнівське
самоврядування.
|
|
12.09 Засідання
штабу самоуправління.
|
Рейд по
проверке дневников и учебников.
|
26.09 Учеба актива штаба самоуправления. Рождение коллектива.
|
Робота з
профілактики правопорушень
|
Встреча уч-ся 7-11 классов с сотрудниками РВВС по вопросам профилактики
правонарушений.
|
|
|
Бесіда «Людина і закон».
|
Відповідність ключових ліній
Програми та напрямків роботи
Ціннісне ставлення до себе - Здоровий спосіб життя. Робота з охорони
здоров’я
|
Ціннісне ставлення до сім’ї,
родини. людей - Родинно – сімейне виховання
|
Ціннісне ставлення особистості
до суспільства і держави – Громадянське виховання та військово - патріотичне
|
Ціннісне ставлення до праці – Трудове навчання +
профорієнтація
|
Ціннісне ставлення до природи – Екологічне виховання
|
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва – Художньо –
естетичне виховання
|
Учнівське самоврядування.
|
Робота з профілактики
правопорушень
|
Немає коментарів:
Дописати коментар